havard_moen Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Noen som har kontakt informasjon til en som driver og reiser rundt og monterer docking av iphone/ipod i askebegeret i bilen din? Har også lest om systemet som DICE leverer. men blir det bluetooth via avspilling? send meg gjerne pm eller post på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Ikke hørt om noen som reiser rundt, men du får kjøpt det. Kan kobles mot dice Lumidock er det vel en som heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havard_moen Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Snakket med GS bildeler, var en som jobber der som informeret meg om det. Han skulle vist ha en blå 7'serie ettersom han sa.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Okay..... Jeg hadde bare montert selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Bare kontakt eieren av denne kjærra. Han er en kløpper på de greiene der. viewtopic.php?f=6&t=137480&start=480 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 specdock.com http://stores.homestead.com/2point5/-st ... Detail.bok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Noen grunn til å betale såppas mye mer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havard_moen Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Lumidock var billilgere! men specdock sin så bedre ut på bildet da :S derfor jeg spurte for er et KAOS av ting på nettet der noe funker og andre ting funker dårlig. Greit og snakke med gutta som er peil da jeg akkurat har kjøpt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Noen grunn til å betale såppas mye mer for den? Den lumidock greia har ikke jeg noen erfaring med. Men utifra det jeg ser, så virker det som om lumidock er universal utformet. Man kan sette alle slags ipod/iphone nedi den. På speckdock må du velge spesifik innsats til dockingen. Di bruker originale innsatser fra apple. Dette gjør at ipod'en/iphone'n din står mere stødig. Om det er verdt prisdifferansen er opp til hver enkelt å avgjøre, men det var det som var avgjørende for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 specdock.com http://stores.homestead.com/2point5/-st ... Detail.bok har du handlet der ifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Jepp. Hvordan skrev du med postnr ? Handla du i oppkrav ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Betalte med PayPal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå