h4ns3n Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Selger min E30 da jeg har kjøpt leilighet og ikke har tid og ork til å fortsette på denne Den står for tiden uten skilter og delvis uten interiør, kun dash, for og bakseter står i, i vente på å begynne rustsveising en gang. Komplett og nesten strøkent interiør følger med 1986 mod, 372000 på telleren! EU ok til Sep 2012 Prosjekttråd: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=94133 Litt kjapp info om hva som er gjort: - M3 stoffseter for/bak, 95% strøkne '09 - Byttet dashbord, dette er 95% strøkent '09 - Nye polyforinger i travers sommer'11 - Polyforinger i svingarmer, diff, bærearmer og bakre foring foran byttet 2009/2010 - 325i bakstilling 2009/2010 - 51mm fjærbein foran, nye bilstein sprint dempere bak, lite brukte bilstein sprint foran Jan '11 - Godkjent senket 20mm, sitter på 40mm fjærer, aldri vært trøbbel på EU - Sebring rustfri eksos fra forrør og bak, pen lyd, montert Jan 11 - Nye kobber bremserør bak, ny bensintank som er grundig behandlet med grunning/lakk/tectyl sommer '11 - Nye forskjermer (uorginale) og "ny" rustfri bakluke sommer 11 - all rust bak forskjermene er tatt og grundig behandlet Jan 11 - Byttet varmeapparat-register Jan 11 - Byttet plugger, rotor, fordeler, viskosekobling Jan 11, også byttet bunnpannepakning og diffpakning - DE lykter, rødlakkerte baklamper +++ Hva som "må" gjøres: - Ville byttet hele indre og ytre kanal pluss bakskjerm førerside, hvis den skal bli virkelig bra - hjulbue bak og evt innerskjerm passasjerside, pluss småfiks og ny lakk på kanaler - Noe rust i gulv burde taes, værst på førerside og oppover ved torpedoveggen - Byttet registerreim og oljerør i toppen - Burde justere spissing Bilen har vært litt av og på veien i de 3 årene jeg har eid den, kjørt kanskje 8000km i år, daglig brukt de siste månedene til langkjøring, den er i utrolig god teknisk stand, men rusten gjør at den ser mye mer sliten ut enn den faktisk ER.. Perfekt til prosjekt, siden mye "gromt" allerede er handlet inn/montert, ser helst at den selges til noen som kan ta vare på den og gi den ett verdig liv.. Men den kan også fint kjøres gjennom vinteren og frem til EU sept 2012 uten trøbbel, og selge alt det gromme som sitter på den uten å tape penger på den, bare komplett interiør med gulvteppe, dash osv er fort 10 lapper, så kommer 325i understell, eksos, bensintank osv oppå det igjen.. Noen bilder av sånn den er/var, pluss interiøret når det er satt inn: Skinndørtrekkene er solgt, følger med stofftrekk som hører til M setene Noe av det som ble gjort Januar 2011 Strøken dash Fra i sommer Stemning:) Kom med bud Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Prisantydning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Alt under 20 k er verdiløst for meg, det gir vel en pekepinn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Kan også ta div sportsutstyr i innbytte/delbetaling Som f.eks: Tahe Marine Greenland havkajakk, stisykkel, Randonneski, Splitboard, klatreutstyr (stegjern, is/snø økser, tau, slynger, osv), høyfjellstelt.. Evt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Intresert i bytte??? Har en 320/328 cab, 1997 mod med M3 3.2 bakstilling og en 3.0 girkasse ! motoren er en M52tub28 tilnærmet lik M54 ! motor har rullet 170000 km mens bilrn har rullet 270000 km. Bilen har ALDRI vært vinter kjørt så tilnærmet 0 rust!!! tenke på en mellomlegg fra din side på rundt +- 55000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Hei, innbytte i andre biler er ikke interessant, da jeg har 2.. Da måtte det isåfall vært mine 2 i innbytte mot en bil, 1 serie, E46stv/E90/91, VW Caddy/Touran ect.. 5'ere og eldre enn E46 ikke interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Bumper denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard93 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Bilder av bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Bilen står på låve og vil ikke være tilgjengelig før etter 1 Mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Bilen er fortsatt til salgs og kan hentes raskt for 15000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Mulig å få noen bedre bilder? Litt rundt bilen og inni sånn som det står i dag? Regner med alt av interiør osv følger med så den er "tut og kjør". Årsavgift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 For og bakseter står i bilen samt dashbord. Gulvteppe, dørpanel, midtkonsoll, kickplater osv er løst og følger med. Årsavgift må betales av kjøper siden skiltene har vært inne siden November 2011. Vet ikke når jeg får tatt bilder, opptatt de 2 førstkommende helgene og bilen står 1 times tid unna. Bilen kan besiktiges på Løken, Aurskog - Høland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Kan være gira jeg om du får sendt over noen bilder. andreedland88@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå