HypeTraxX Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Heisann! Jeg ønsker å kjøpe meg et sett med Volk Rays TE 37 felger til min E30. Det er nok en litt sær dimmensjon til 4x100 å være som "drifte" felger. Så jeg føler det kan være litt vrient å få tak i? Jeg pratet med en inne her på forumet, men han meinte det ikke var å oppdrive i Europa. Så da må man vel sikte til statene? Jeg vil helst kjøpe nye hvis det ikke er en astronomisk sum! Men om noen har et strøkent sett liggende er jeg interesert. Det er jo en del folk her inne som driver med import. Kanskje noen kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Venter i spenning for å om noen kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Jeg er fortsatt veldig interesert i disse felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Her har du: http://www.ebay.com/itm/Volk-Rays-TE-37 ... 3cbf6874a1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Se her ja! Men jeg har ikke sånn konto og har bare nett på tlf om dagen. Så det er litt vrient! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Kan ordne det for deg jeg. Men legger ikke ut for noe. Altså import. Har kontoer og det som trengs. Ser det er omtrent 11.000 inkludert frakt rundtom i usa. Så da kommer frakten til Norge i tillegg. Jetcarrier pleier jeg å bruke på større ting. Men det kommer garantert til å komme moms og tollavgift.. Så ja, koster kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå