JTS77 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Hvordan eller hva kan du sammenligne stivheten på dette med da? Tenker på det mykeste er det som org da eller? og hvordan er den på det hardeste? Har kjørt med gule koni på det hardeste og det var grusomt.. Og blir det stivere når en justerer det ned? Mange spørsmål her nå men... Setter stor pris på andres erfaringer. Jeg har kjørt E39 med orginaldempere, sports-understell, supersport senkefjærer og coilovere. Alt dette gjelder stasjonsvogn. Supersport coilovers var så stivt at det var helt grusomt. Demperene på coiloversettene fra KW er jo da gule koni, men jeg synes det fungerer helt fantastisk, og er helt ypperlig til inspirert kjøring på landevei, og jeg kan trygt anbefale deg dette settet, med tanke på pris og generell kvalitet. Du får jo kjøpt reservedeler til disse settene, og kan også sende inn delene til overhaling om det skjer noe. Jeg ville egentlig ha coilovere fra bilstein, men siden jeg har luftfjæret stasjonsvogn så gikk jeg for kw. De har jo di geniale stagene til nivåfølerne på bakakselen, så man slipper å inn med pc for å justere. http://Www.senk.no er vel eneimportør på KW i Norge tror jeg, men mener jeg har sett en annonse på bimmers om en som skaffer billige sett derfra. Jeg kjøpte fra senk. (norsk bildelesenter på Lier) Jeg kjører på det mykeste siden jeg bruker bilen mest til vanlig landeveiskjøring, og jeg innbiller meg at det er faktisk mykere og mer komfortabelt enn den orginale m-tech senken min. Blir nok ikke stivere om du slipper den helt ned. Jeg kjører jo selv med meget lav bil, og jeg synes det er veldig komfortabelt, likevel om vi har krøtterstier der jeg kommer fra. (er nesten 30 år og er absolutt ingen tilhenger av knallstive biler) Anbefales!! Så det er gule koni ja.. Husker fra min tid med slike, at bakdemperne måtte komprimeres helt for å justere hardheten på de. Ergo Det ble kun gjort en gang og slik sto de. Så det var jo litt bortkasta synes eg og ein idiot patent. Framdemperne var jo ok med justering på toppen av demperen. Hvordan Blir de justert på KW sitt sett da? Tom Are skaffer deg uslåelig pris på KW. Hyggelig og seriøs type som anbefales på det varmeste.Kontaktinfo: A-Trading / Tom Are Andresen Tlf: 41765382 Epost: andresen_trading@live.no Fikk sendt avgårde ein E-Post nå så får vi se om prisen er uslåelig
Torek Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Fikk sendt avgårde ein E-Post nå så får vi se om prisen er uslåelig Ja, gjør det
RS-Heggem Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Du ser jo prisen på nettbutikken til http://www.senk.no, så kan du se hvor uslåelig den blir.
Torek Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Du ser jo prisen på nettbutikken til http://www.senk.no, så kan du se hvor uslåelig den blir. Er klar over det Hvorfor tror du jeg kjøpte fra Tom Are istedet for senk.no?
JTS77 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Der fikk eg ett tilbud som var uslåelig Så da er KW V2 Bestillt. Tusen takk for tipset Torek
flonoen Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Får eg spørre kva tilbud du fekk på V2? Vurderer handle sjølv, iallefall om det vert ein del billigare enn hos senk.no Har óg vurdert Spax RSX, sto mykje godord om det i et Performance BMW blad eg las for ikkje lenge sidan, men det var vel eigentleg berre reklame forkledd som artikkel. Ta det gjerne på PM om du heller vil det.
JTS77 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Får eg spørre kva tilbud du fekk på V2? Vurderer handle sjølv, iallefall om det vert ein del billigare enn hos senk.noHar óg vurdert Spax RSX, sto mykje godord om det i et Performance BMW blad eg las for ikkje lenge sidan, men det var vel eigentleg berre reklame forkledd som artikkel. Ta det gjerne på PM om du heller vil det. Kan du ikke heller ta kontakt med han direkte så får du jo rett pris til din bil. Men eg kan vel si at eg sparte noen lapper Prisen var det ingen ting å si på
RS-Heggem Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Du ser jo prisen på nettbutikken til http://www.senk.no, så kan du se hvor uslåelig den blir. Er klar over det Hvorfor tror du jeg kjøpte fra Tom Are istedet for senk.no? Jeg hadde også kjøpt der, hadde jeg visst at han skaffet. Men etter søking på nettet en god stund i vår, fant jeg ikke noe alternativ til akkurat senk.no Går ut ifra jeg gav bort et par tusen til ingen nytte, i tillegg til at senk har litt dårlig rykte på seg angående leveringstid.
Torek Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Kan du ikke heller ta kontakt med han direkte så får du jo rett pris til din bil. Ja, det er mye bedre Jeg tror nok at T.A. også setter pris på at det gjøres på den måten.
Soleim Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Skaffer han fortsatt coiliovers til en god pris? Lenge siden sist innlegg her nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå