Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ønsker å kjøpe instrument panel til BMW 520 (BMW 520 IA 5H) 1995 modell. med automatgir.

Det jeg har fukser, og jeg håper å skifte det ut gjør at jeg slipper trøbbel...

Posted

så og si umulig og få tak i uten pixel feil:) leita ræva av meg, fant til slutt et med dårlig pixler i gir idikatoren og en liten pixel feil på første tallet på km tellern:P

Posted
Ønsker å kjøpe instrument panel til BMW 520 (BMW 520 IA 5H) 1995 modell. med automatgir.

Det jeg har fukser, og jeg håper å skifte det ut gjør at jeg slipper trøbbel...

Hvis det kun er pikselfeil på viser til automat kan denne skiftes løs-..

Posted

Jeg har et, det ser slik ut. Pixlene er litt borte, men noen ganger fungere dem bra, noen lamper på instrumentpanelet er gått, som fks det grønne tåkyls lampen, se linken i signaturen min for mere info. Bildet ble tatt for 5 dager siden.

2lbjfnm.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...