bjorp Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Ønsker å kjøpe instrument panel til BMW 520 (BMW 520 IA 5H) 1995 modell. med automatgir. Det jeg har fukser, og jeg håper å skifte det ut gjør at jeg slipper trøbbel...
bergeee Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 så og si umulig og få tak i uten pixel feil:) leita ræva av meg, fant til slutt et med dårlig pixler i gir idikatoren og en liten pixel feil på første tallet på km tellern:P
bjorp Posted November 4, 2011 Author Posted November 4, 2011 ok, men bare instrumentpanelet virker er det ok....har du for salg?=
evovrs Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Ønsker å kjøpe instrument panel til BMW 520 (BMW 520 IA 5H) 1995 modell. med automatgir.Det jeg har fukser, og jeg håper å skifte det ut gjør at jeg slipper trøbbel... Hvis det kun er pikselfeil på viser til automat kan denne skiftes løs-..
bergeee Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 ja, viss det bare er gir inidkatoren så kan du bare bytte den løst:)
cmlesinn Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 har et fra 530 automat, men dette passer vel kanse ikke så lenge det er fra 8er ?
evovrs Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 Hvis det kun er girindikator han trenger kan det brukes fra alle e34 med automat
bjorp Posted November 7, 2011 Author Posted November 7, 2011 alt fusker, det skruer seg av og på....gått helt bananas
Xroban Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Jeg har et, det ser slik ut. Pixlene er litt borte, men noen ganger fungere dem bra, noen lamper på instrumentpanelet er gått, som fks det grønne tåkyls lampen, se linken i signaturen min for mere info. Bildet ble tatt for 5 dager siden.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now