Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vurderer å selge go bilen.

Det er en bmw 320D e46 2000 modell som har som nettopp har passert 255000 km men berer ikke preg av det.

*Bilstein dempere

*Eibach senkesett

*170 chip

*stabbstag

*18'' gromme sommer felger med nye dekk på alle felger

*17'' vinter M-Sport felger

*M-tech 2

*svart tak

masse eg har glemt men bare til å spørre =)

nye bilder!

9uecgahycam7oruij059.jpg

7xs1wwouvkvh3csptgre.jpg

tb9g8ey9c0hb1jhwsfnh.jpg

fct0zti4u0pyx8nokqu0.jpg

32kvns6mnh3or4r5gjff.jpg

2x72dclkbcgi579arlx9.jpg

e8y42j0812jjrwy80okz.jpg

2ka820t0bmq708pibnqo.jpg

  • 3 weeks later...
Posted

meget pen bil! proffsotet ruter, alkantara sportsinteriør, sort taktrekk, pioneer høytalere baki osv, sitter som Støpt på veien med det senkesettet, perfekt senket:)

Importert fra Tyskland i 2005, til norge av Bmw entusiast

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...