verticalescape Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 Selges snarest for den nette sum av 4000,- Uten motor/gir, men ellers komplett. Kan brukes som delebil, eller settes i stand og registreres. Ikke veldig pen i kaross, men lite eller ingen rust. Ikke takluke. Kan også selges i deler! Bilder hvis interesse -Stian
verticalescape Posted November 9, 2011 Author Posted November 9, 2011 Virkelig ingen som vil ha denne? Skulle tro prisen er bra!
verticalescape Posted November 13, 2011 Author Posted November 13, 2011 Fortsatt ingen som vil ha denne?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now