Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 97 e39 525tds. Prøvde å søke men fant lite.

Det som er problemet er at bilen ikke starter. Anlegge spillte litt musikk i en halvtimes tid, og etterpå startet bilen ikke.

Når jeg vrir om nøkkelen, så virker det ikke som at det er lite strøm eller noe, ,men det bare "klikker" fra startmotoren. klikk klikk klikk klikk klikk helt til jeg slipper nøkkelen igjenn.

Jeg trodde det var lite strøm og satt på en batteri til, med startkabler, men det nyttet heller ikke. Akkuratt lik. Tror start motoren kan være gåen? (Den slapp litt av og til før, så da måtte jeg ofte slippe nøkkelen og prøve å starte bilen på ny.)

Kan den ha kilt seg eller noe?

Er det mulig og rense, smøre, fikse en gåen startmotor?

eller må jeg bare kjøpe en ny/brukt/ annen ?

Passer startmotoren over fra andre modeller? (Rams opp om noen vet)

Skrevet

Hvis det bare kommer klikkelyder fra starteren når du holder nøkkelen på 'start', vil jeg tro det er en dårlig jording ett eller annet sted mellom batteri og starter.

Skrevet

Høres ut som startmotor er i orden

Det er garantert for lite strøm til den.

Lad batteriet i et døgn og gå over alle kontakter, og da mener jeg med stålbørster eller skrape.

Skrevet

Bare og sette laderen på + polen som er i motorrommet? Finner jo ikke batteriet i den bilen:S

Rev ut et par deksler bai der men.. stress! MÅ man rive av en av polene ? Eller kan man bare lade den der framme i motorrommet... ?

Skrevet

kan lade foran også.. skal være ett såkalt + punkt i motorrommet.. enten har du batteriet under baksete eller på h side i bagasjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...