verzavius Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Hallo, Jeg er da tvunget til å selge prosjektet mitt da jeg uheldigvis ikke har tid eller penger. Jeg trenger en bruksbil. Dette er en bil for deg som er glad i å skru. Jeg kommer ikke til å ljuge på noe som helst og jeg sier det at det er en del å gjøre for å få skilter på den. Om du ikke bygger den om til banebil, selvfølgelig. Jeg sier med en gang at baksetet trekket er helt jævlig. Det er et "skinn" trekk som flasser som faen. Ellers så er det 5-serie forseter(?) og momo sportsratt som er satt i siden og bilen er orginalt senket 40/40 fra fabrikk. Vet ikke hvor sjeldent dette er men jeg har ikke sett så mange av dom. Da jeg kjøpte bilen hadde bilen stått avskiltet OG stått stille i syv år. Den starter på første og den går som ei klokke. Fler bilder kan legges til siden. Jeg har ingen bilder av bilen innvendig da jeg for øyeblikket ligger på sofaen og ikke orker å gå ut å ta bilder. PS! Mangler hanskerom Det kan være interesse i bytte da jeg trenger bruksbil. Henvendelse her på bimmers eller på 93 23 60 67 - Svarer jeg ikke når du ringer så send en melding og si du er interessert. Kjøpte bilen for 12.500 og har en ønsket pris på den på 14.000 / 13.500 Mangler på bilen kommer senere i dag/kveld! Mvh. Didrik Holm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 korleis er den for rust ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verzavius Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 korleis er den for rust ? Jeg har aldri satt meg inn for å finne hvor mye rust det er på den, men etter alt jeg har sett, er det minimalt med rust. Jeg har ikke vært under bilen å sjekket. Det er den vanlig e30 rusten rundt bensinrøret (ved tanken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nigha Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 har du bilen enda? bilder innvendig og hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå