aottesen Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Var innom og kikket på bilmesse i Miami forrige uke. Kan trygt si det at UANSETT hvor mye drivstoff vi sparer verden for her hjemme, så spiller det absolutt ingen som helst rolle. Hovedfokus var Pickup, V8 og bensin Mest imponerende var vel gjerne Huyndai som stillte med direkteutfordrer til 7-serie/S-klasse. Her er litt Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Akkurat som amerika skal være freds politi(my ASS) i hele verden skal norge være miljøvenlig soldat ut i verden. så mye penger vi bruker her i norge,bare brøk del av de penger hadde vi brukt i fattige land for å redusere utslipp så hadde det hjelpet verden mye mer. Har blitt så lei av orde MILJØ!!! Orde MILJØ+ Sauer som oss=Foretning! (dyr bensin,strøm,osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Miljø blir viktigere og viktigere det! Men det spiller ikke så stor rolle for helheten om jeg betaler 14 kroner literen for Blyfri 95, mens en amerikaner betaler 4 kroner literen for 99 V-Power Racing-bensin. Uansett, sånn miljømessig så betyr det ikke noe særlig at jeg betaler 14 kroner literen. Det begrenser ikke noe som helst annet enn lommeboken min. Selvfølgelig virker det inn slik at jeg kjøper en bil som bruker mindre, men så er det heller ikke mer enn kanskje 2 millioner biler i Norge - mot 150 millioner biler i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå