Bambo Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 Vurderer å selge Omega'n. 99 mod som er regga seint 98. Gått 260 000km. Automat. Mye påkosta opp igjennom åra med kvitteringer. Jeg er 3 eier. Tight og god bil. Km merkes ikke. bra sommerdekk på stålfelger og Nokian hakka piggdekk på alufelger. Orginalt xenon, 4x el vindu, klima (hadde service på det i kveld) Rimelig hel og pen. Sota sideruter baki. Selges ferdig Eu ok fram til Januar 2012.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now