Jump to content

1999 Opel Omega B stv 2.5i 24v V6 **SOLGT!**


Recommended Posts

Posted

Vurderer å selge Omega'n.

99 mod som er regga seint 98. Gått 260 000km. Automat.

Mye påkosta opp igjennom åra med kvitteringer.

Jeg er 3 eier.

Tight og god bil. Km merkes ikke.

bra sommerdekk på stålfelger og Nokian hakka piggdekk på alufelger.

Orginalt xenon, 4x el vindu, klima (hadde service på det i kveld)

Rimelig hel og pen. Sota sideruter baki.

Selges ferdig Eu ok fram til Januar 2012.

Picture032Large.jpg

Picture030Large.jpg

Picture020Large.jpg

Picture011Large.jpg

Picture019Large-1.jpg

Picture029Large.jpg

Picture028Large.jpg

Picture027Large.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...