geian1 Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 Var å hentet min X5 3.0d 2002 modell idag. Fikk kjørt 40 flotte mil. Men når vi begynte å nærme oss hjemmet, og det begynte å bli kaldere ute. Så skrudde jeg opp temperaturen, uten at noe skjedde. Satte tempen opp 7 grader til 30 grader uten at det skjedde noe.' Virker som om temp føleren har hengt seg på 20 grader. Motoren blir oppnår rikltig driftstemp. Hva kan være feil?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now