skrokkis Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 heisann skal stramme ventilene på min m20b25, hvor mange mm jeg stramme de til? Mvh Kristian
StorMotorStortSmil Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 husk at du kan skade motoren hvis du gjør dette feil. noen biler skal justeres når den er kald å andre når den er varm. er såmregel forskjell på ventilklaringenpå innsug og eksos
skrokkis Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 husk at du kan skade motoren hvis du gjør dette feil.noen biler skal justeres når den er kald å andre når den er varm. er såmregel forskjell på ventilklaringenpå innsug og eksos mhm, vet det, men har hørt at det er 0,25mm på kald motor på 885 325 topp på innsug å eksosventiler, så må nesten bare stole på det men takk for svar
bjornar-a Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 hei jeg har en 323 preface motor. og skulle gjærne prøvd dette da den tikke ekstremt mye.. burde være det samme på den som med b25?
2000Touring Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Uten at jeg har boka på den, så tipper jeg at ventilklaringen skal være 0,25 ut og inn. Det er en M20-motor... Generelt er det vel slik: M10 - 0,20mm ventilklaring M20 - 0,25mm ventilklaring M30 - 0,30mm ventilklaring
bjornar-a Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 ja stemmer får prøve på dette da men er redd jeg må åpne motoren og gjøre en overhaling snart da den ikke er helt i form om dagen har sittet turbo på den i lang tid nå og blitt kjørt hanske hardt..
skrokkis Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 har fått bekreftet at det er 0,25mm på eksos og innsug siden på kald motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå