NBCustom Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 tar i gang i 4. gir, men virker som om det er litt pulver. Fant speclista nå: Specs på danska (Nordisk språk så ni borde fatta). Motor: 330D M57 fra E46 årg 2002 std 184 Hk. Opgraderet med: Turbonetic 1000Hk kugleleje turbo (data holder jeg for mig selv) Bosch A rækkepumpe, med high speed knast, 10mm elementer og en fandens hurtig regulator. 6-3 dyserør. Dyseholdere fra Volvo lastbil, som er forlænget, overløb er flyttet, og der er monteret store spidser, RIGTIG store! Toppen er flowet,og det er boret op til lastbil dyseholdere ellers er det std. Speciel fremstillet udstødnings manifold, lavet så kort som muligt. Speciel fremstillet indsugnings manifold med stort pneunium kammer og studser til vandindsprøjtning. 2 seriøse intercoolere. Der er lagt en Girdle plade i undermotoren på 25mm, ellers ville krumtappen ryge nedenud. Oliepumpen er flyttet op på siden af motoren, der bruges en alm hyd pumpe, som trækkes af knastkæden. Holly microfilter oliefilter (kan skilles af og tjekkes for spåner) De fleste bolte i motoren er speciel fremstillet i alm 12,9 bolte, ikke strækbolte! stempler er afdrejet, både på toppen og siderne. Motoren kører med tørsump, der ligger en tank på 12 liter under gearkassen. Elpumpe til forsmøring af olietryk, før bilen startes. 4″ Trykrør efter intercooler. 3″ Trykrør før intercooler. Og meget meget mere, men tillader mig at holde lidt hemmeligt, men jeg kan lave et godt setup til din bil evt:) Ladetrykket er lidt beskedent, små 6 bar kan den klemmes til! Transmission: E46 330 Benzin 6 gears gearkasse Crower 3 pladet slyngkobling Stål svinghjul, med udskiftelig slidplade. Fast gearstang med meget kort vandring. Eta Bagtøj (skal ændre til et andet) Mere tekst kommer Hestekræfter: Vides ikke endnu, da den ikke er helt færdig:) Fælge: 17″ OZ Superleggera Dæk: Michelin slicks, men de skal opgraderes, da der er alt for lidt bid i dem her. Undervogn: Std indtil videre. Bilstereo: Den har den dejligste lyd:) Styling: Udstødning ud igennem forskærm! Interiør: Sparco PRO ADV sæde M-Tach rat Helbur i chrom molly rør Drag race 20L tank i plast 4 punkt H sele 4 stk trykure Alle side ruder er i pexiglas, og er boltet fast Ellers er den total strippet. Ekstra tilbehør: En ekstra motor skal man altid ha på lager:) Bemærkninger: Bilen er total ombygget til race og drift, dog er den slet ikke færdig, vi er i øjeblikket igang med at lavet et styre system til slyngkoblingen, da det ikke kører optimalt. Skriv gerne hvis der er spørgsmål, dog gives der ikke motor data eller noget i den stil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 får ikke han der snart laga en skikkelig film blir jeg gal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Enig, men er et utrolig imponerende bygg. Er ikke så lett å se det utenpå, men det er et rått stykke arbeid og mye egne løsninger i motor og drivverk på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 litt rått er det. men det er tragisk dårlig gassrespons da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 litt rått er det. men det er tragisk dårlig gassrespons da. det er godt mulig, det veit jeg ingenting om.. men det er et imponerende bygg i hvertfall, skal se om jeg finner igjen det som er gjort med den, for det var syke greier.. reodor felgen det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Specs på danska (Nordisk språk så ni borde fatta). Motor: 330D M57 fra E46 årg 2002 std 184 Hk. Opgraderet med: Turbonetic 1000Hk kugleleje turbo (data holder jeg for mig selv) Bosch A rækkepumpe, med high speed knast, 10mm elementer og en fandens hurtig regulator. 6-3 dyserør. Dyseholdere fra Volvo lastbil, som er forlænget, overløb er flyttet, og der er monteret store spidser, RIGTIG store! Toppen er flowet,og det er boret op til lastbil dyseholdere ellers er det std. Speciel fremstillet udstødnings manifold, lavet så kort som muligt. Speciel fremstillet indsugnings manifold med stort pneunium kammer og studser til vandindsprøjtning. 2 seriøse intercoolere. Der er lagt en Girdle plade i undermotoren på 25mm, ellers ville krumtappen ryge nedenud. Oliepumpen er flyttet op på siden af motoren, der bruges en alm hyd pumpe, som trækkes af knastkæden. Holly microfilter oliefilter (kan skilles af og tjekkes for spåner) De fleste bolte i motoren er speciel fremstillet i alm 12,9 bolte, ikke strækbolte! stempler er afdrejet, både på toppen og siderne. Motoren kører med tørsump, der ligger en tank på 12 liter under gearkassen. Elpumpe til forsmøring af olietryk, før bilen startes. 4″ Trykrør efter intercooler. 3″ Trykrør før intercooler. Og meget meget mere, men tillader mig at holde lidt hemmeligt, men jeg kan lave et godt setup til din bil evt:) Ladetrykket er lidt beskedent, små 6 bar kan den klemmes til! Transmission: E46 330 Benzin 6 gears gearkasse Crower 3 pladet slyngkobling Stål svinghjul, med udskiftelig slidplade. Fast gearstang med meget kort vandring. Eta Bagtøj (skal ændre til et andet) Mere tekst kommer Hestekræfter: Vides ikke endnu, da den ikke er helt færdig:) Fælge: 17″ OZ Superleggera Dæk: Michelin slicks, men de skal opgraderes, da der er alt for lidt bid i dem her. Undervogn: Std indtil videre. Bilstereo: Den har den dejligste lyd:) Styling: Udstødning ud igennem forskærm! Interiør: Sparco PRO ADV sæde M-Tach rat Helbur i chrom molly rør Drag race 20L tank i plast 4 punkt H sele 4 stk trykure Alle side ruder er i pexiglas, og er boltet fast Ellers er den total strippet. Ekstra tilbehør: En ekstra motor skal man altid ha på lager:) Bemærkninger: Bilen er total ombygget til race og drift, dog er den slet ikke færdig, vi er i øjeblikket igang med at lavet et styre system til slyngkoblingen, da det ikke kører optimalt. Skriv gerne hvis der er spørgsmål, dog gives der ikke motor data eller noget i den stil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå