Gå til innhold

728ia selges SOLGT!

Bimmer327tic
 Share

Anbefalte innlegg

Har en Oxford grønn 96 mod 728ia stående som er til salgs. Den har gått ca. 240000. Bilen er eu ok til mai neste år, og årsavgift er betalt.

Bilen har:

Elektrisk sort skinn interiør med memory

Elektrisk takluke, speil, vindu og gardin i bakrute

20" felger med bra dekk

Cruise control

Kjørekomputer

Cd spiller

Motor/gir er i bra stand.

Bilen har litt overflaterust nede på dørene og rundt bmw emblem på panseret.

Det negative med bilen er at den har litt problemer med det elektriske. MID og telefon virker ikke. Viskere/spylere fungerer ikke (mulig bryter eller rele er ødelagt). Det følger også med heftelse på bilen på ca. 10000,-

Selges for 35000,- pris kan diskuteres ved rask handel.

Bilen står i Larvik.

Slenger ved noen dårlige mobil bilder.

s9zlc1n7rtqhz35gr49m.jpg

8ra2ohfhrvhozeymxuxn.jpg

edp9vm6b7stujpypb8ll.jpg

sedvyqq78n9vlw26s74i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg har vel hatt den i 2 måneder. Tok den i innbytte på en annen bil jeg solgte. Siden kjøper ikke hadde nok penger.

Hvor mange eiere det har vært på den vet jeg ikke, men den er registrert første gang i norge i 99 mener jeg på.

Skjønner ikke helt hva alderen min har i en salgstråd og gjøre, men jeg nærmer meg stygt 30..

Bedre bilder skal bli, men det blir neppe før helgen da det er mørkt ute når jeg drar/kommer fra jobb.

Bor du i nærheten så er det bare og stikke innom og se på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Ingen som vil ha billig 7 serie?

35000,- inkl. omreg hvis man er kjapp. Følger også med bra piggdekk til bilen på orginale alufelger.

Har også dokumentasjon fra banken at det er 10500 i heftelser på bilen.

Har også delvis funnet ut av de elektriske problemene. Trenger en ny kabel inni telefon for og få kjørekomputeren til og fungere. Eventuelt ny telefon da jeg ikke finner noe sted man får kjøpt denne ledningen løst.

Det er også en ledning i bagasjen som er røket. Alt dette skjedde når forige eier prøvde og koble seg inn på telefonen i bilen.

Bilen er fullt kjørbar så her er det bare og handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Som wicky sier så blir det kjøpe sum + heftelse og årsavgift for i år kjøper må ut med.

Vil ikke tro dette er en ille pris med tanke på hva andre sjuere går for. Koble opp nye ledninger, fikse ny bryter/rele til visker og bytte ei foring i forstillingen så har man mye bil for pengene.

Har vært en del interesserte her inne, men alle skal jo bytte i diverse skrot som det ikke er noe verdi i, så derfor ligger den enda til salgs.

Kommer en og ser på den iløpet av uka. Dukker han ikke opp eller ikke tar den med seg så legger jeg den ut på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta heller min anbefaling... ta bedre bilder av bilen, innvendig og utvendig.... Legg den ut på finn.no for 49k. Selg den for den summen. Bruk 10500 på å innbetale heftelsene på bilen. Behold resten av pengene og ta deg en god tur på byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...