Maniak Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Må ha nye bremserør til bilen, skal ha de som går midt under bilen. Men på mekonomen får jeg bare valget mellom: -vs foran -vs foran -hs foran -vs bak -vs bak -hs bak Noen som vet hva jeg trenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Originalt er de skjøtet ved h.forhjul. Også går de hele veien bak. Hvordan mekonomen gjør det vet ikke jeg. Hvorfor ikke bare kjøpe bremserør + flenseverktøy på biltema (f.eks). ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniak Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Ender nok opp med det, er bare usikker på nipplene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Rørene bakover koster ca 120kr stk, og slangene ca 300kr stk. skjøtehylsene koster vel ca 40kr stk. Begge rørene H/V bak skjøtes ca under beina på passasjer fremme,enkel tilgang. Totalkostnad for komplette nye rør og slanger med de nipler du trenger og skjøtehylser kommer på ca 1000,- Dette er en sikkerhetsinvistering og kan vel ikke sees på som en kostnad, så derfor ville jeg ikke nølt med å bytte alt nårførst en del må byttes. Gjorde selv jobben og byttet komplett både forran og bak i vinter, brukte godt under 2timer totalt. spare penger på noe så viktig som bremsesystem med å lage det selv for at kostnaden skulle bli en hundrelapp eller tre mindre, ville jeg aldri tørt å tenke på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå