motocross4 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hallo. Skal ettermontere grøftelys og har noen angel eyes så hvordan skal jeg koble grøftelyså på lyktene vil ha det sånn at angel eyes lys mens grøftelysa lyser. Så noen som kan hjelpe meg med dette? Har ikke anelse så derfor jeg spørr! Takk!
kjellsigvald Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Er vel ikkje lov og koble det inn slik, skal vel være egen bryter på grøftelys. Så spørs det vel om ledninger som går til angeleyes, og sikring tåler det, da må du vel inn med et rele.
Sjøbuse Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 angel eyes er parklys. de skal lyse uansett så lenge bilen er på. så kobler du grøftlysene med egen bryter slik at du kan skru de av og på separat fra alle andre lys. grøftlysene er heller ikke lovlige sammen med noen andre lys enn parklys. så det bør være egen bryter til de.
motocross4 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 angel eyes er parklys. de skal lyse uansett så lenge bilen er på. så kobler du grøftlysene med egen bryter slik at du kan skru de av og på separat fra alle andre lys. grøftlysene er heller ikke lovlige sammen med noen andre lys enn parklys. så det bør være egen bryter til de. Var jo ikke dette jeg spurte om. For dette veit jeg. Men jeg har finni det ut nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå