mort Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Hei. Nåken som har ein formeining om denne E61-en kan være et bra kjøp? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31224978 Er det nåken farer med å kjøpe import bil av "private" og ikkje bmw importør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Og er e61 bra på vinterføre? Eg har ein bratt bakke med sving opp til huset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolling Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Det finnes mye info om E60/E61 her på forumet. T.o.m en egen tråd på teknisk. Jeg er faktisk overrasket over hvor bra E61 er på vinterføre, så dette er ingen bekymring. Uansett så ville jeg gått for en 525dat facelift. 2007 +. Dieselsekseren er frisk og driftsikker, og mann slipper traktorlyden. Selv har jeg en 525d 2007 facelift m-sport toruring, og ja.... etter 3 år i mitt eie er jeg like fornøyd. Bilen har nå gått 133k og ingen problemer så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Ved kjøp av private har du ingen garanti på bilen. Det er ulempen. Fordelen er at forhandler er endel dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolling Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Min er import via privat. Jeg tegnet totalforsikring hos gjensidige, med motor, gir og drivlinje garanti. Ca. 6300,- pr år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Dette er vel strengt tattv egentlig ein forhandlar, men må vell hørre litt nærmare ng garanti. Men åssen ligger den prismessigt iførhold til feks 525d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolling Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 >Ser på Finn.no at du får fine Facelift 525dat'er med m-Sport og ok utstyr til 420-430k. Pass på at det er facelift, og det ser du enklest på girvelgeren Det begynner uansett å bli endel prutningsmonn på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå