Janthomas Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Noen som aner hva som må til for å få godkjent m60b30 i en e30? er en 325! Er ikke voldsomme effektøkningen så kan ikke tenke meg at det er mer enn bremseoppgradering som må til, men finner lite angående dette byttet når jeg prøver å søke rundt! Eller evnt m60b40 men den blir muligens litt stor? Har ringt BT og pratet med de, men var ikke så mye annet hjelp å få en at om det er dokumentert at det går så er det mest sannsynlig greit å få godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 M60B40 skal gå etter de høyeste Hartge papirene. Titt her: viewtopic.php?f=1&t=207662 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Hva med m60b30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Tror kanskje vekten kan bli det største problemet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 den veier 27kg mer ettersom jeg har fått med meg, så er ikke enormt mye mer, kan evnt putte batteri baki for å fordele vekten litt! så nå at det er en her på forumet som har fått godkjent m60b30 i en 320, så skal prøve å få pratet litt med han:) Er ikke meget teknisk så n1 er å finne ut hva slags deler jeg må ha for å få alt dette til å passe overens! tenker på typ mellomaksling o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Er ikke så inne i vektene på e30, så sier ikke det nødvendigvis blir et problem. Men er verdt å sjekke skikkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 absolutt:) litt derfor jeg lagde denne tråden også^^ Er jo grisedyrt å sugetrimme m20 til tilsvarende effekt som m60b30, så tenkte at det ville bli rimeligere å prøve å få denne godkjent i bilen! også er det jo rimelig bøst med v8 i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Noen som kan svare meg på om det mye ekstra som må gjøres? Får en 530i manuell kasse plass uten modifisering? Er det stort sett bare å montere det som trengs for at det passer? eller må man tilpasse mye? motorfester er jeg klar over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 M60B40 skal gå etter de høyeste Hartge papirene.Titt her: viewtopic.php?f=1&t=207662 Nei, for den har 400nm orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå