Mikael Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Legger på nytt ut 7-ern da jeg har kjøpt ny bil. 1995 modell med mye utstyr! Link til annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41417806 Km.stand 278.000 Motor: M60B40, 286HK/400Nm Adaptiv automat-girkasse. Utvendig farge er Oxfordgrønn. Interiørfarge vet jeg ikke eksakt navn på. - EDC( kuttet ut ut satt på vanlige dempere) - ASC - PDC - DSP (Digital sound prosessor) 10 høyttalere! - Angeleyes - Hvite baklys - Kurve/tåkelys - Telefon - Elektrisk rullegardin bak + rullegardiner på sidevinduene - Aut. Nedblendbare speil - El. ruter x4 - El. justerbare comfort skinnseter x4 - El. takluke - Radio/CD-veksler/kasett/AUX - Elektrisk åpner av koffertlokk. - Multifunksjonsratt - Elektrisk innfellbare speil - Kjørecomputer - Innebygd 8" subwoofer for litt bedre lyd - 20" Alpina-felger, sommer. 9,5*20 og 10,5*20 - 16" Alu vinterfelger med piggfrie dekk. Ta kontakt, enten på pm eller mobil! 92 83 22 87 - EDC( kuttet ut ut satt på vanlige dempere) - ASC - PDC - Angeleyes - Hvite baklys - Kurve/tåkelys - Telefon - Elektrisk rullegardin bak + rullegardiner på sidevinduene - Aut. Nedblendbare speil - El. ruter x4 - El. justerbare comfort skinnseter x4 - El. takluke - Radio/CD-veksler/kasett/AUX - Elektrisk åpner av koffertlokk. - Multifunksjonsratt - Elektrisk innfellbare speil - Kjørecomputer - Innebygd 8" subwoofer for litt bedre lyd - 20" Alpina-felger, sommer. 9,5*20 og 10,5*20 - 16" Alu vinterfelger med piggfrie dekk. Innbytte ikke mulig Ta kontakt, enten på pm eller mobil! 92 83 22 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hurlumheio Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 er du event villig til å bytte i stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 er du event villig til å bytte i stasjonsvogn? Har svart deg på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 jeg har også en stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 jeg har også en stasjonsvogn Send gjerne info og bilde på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Er denne solgt? Ikke solgt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Nå ligger bilen ute for salg igjen Link til annonse på finn i den første posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Ikke aktuelt å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Ikke aktuelt å bytte? Nei, har nå 3 biler, og det er egentlig 2 for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Denne bilen kan være av interesse for meg. Har en i Mosjøen som kan sjekke opp bilen om du fremdeles skal selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå