Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en føler på førerdør som gir beskjed at døra er lukket?

Har problemer med låsing via fjernkontroll. Får ikke låse, kun låse opp.

Testet på e61 og da viser det seg at når førerdør er åpen kan du ikke låse med fjernkontroll.

Noen som vet?

Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype.

Skrevet

Alle dører har vell følere om de er lukket eller ikke.

er vell normalt at du ikke får låse bilen viss en dør er åpen ..

tips er viss du lukker døren også prøver du..

eller viss du mener den er treg kan du prøve å skifte batteri i fjernkontrollen

Skrevet

Hvis døren er lukket, og føleren ikke registrerer dette, så vil du få opp melding i displayet at døren er åpen, og koupe lyset vil lyse. Lå ser den de andre dørene? I så tilfelle, så vil jeg tippe at sentral lås driveren er gåen i den døra

Skrevet

Alle dørene kan låses opp og igjen med knappen inne i kupeen. Jeg kan også låse opp alle dørene med fjernkontrollen. Men problemet er at jeg får ikke låse bilen med fjernkontrollen. Ingen dører kan låses med fjernkontroll.

Jeg testet på min E61 og da ser jeg at hvis førerdør ikke er lukket så får du ikke låse noen dører. Altså ser det ut til at det er en eller flere følere i låsen på førerdøren.

Slik at den ikke vet at døren er lukket. Men jeg får ikke feilmelding om at døra er åpen heller. Noen som bet hvordan dette fungerer? Eller kan det rett og slett være låseknappen på fjernkontrollen? Har kun en fjernkontroll slik at jeg ikke får testet dette...

Får heller ikke blinking som bekreftelse på låsing ved bruk av nøkkel. Sentrallåsen virker heller ikke ved låsing med nøkkel?

Får ingen feilmeldinger ved diagnose (INPA).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...