nickandjhonny Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 kunne tenkt meg svarte sideskjørt coupe
tveitenperformance Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 har deksel under ratt med justerbart ratt for dei som lurer
EspenDaniel Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Pris på deksel under med åpning til justerbart ratt?
tveitenperformance Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 sorry har svart dæg nå
Jokkke Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 har deksel under ratt med justerbart ratt for dei som lurer SOLGT? Jeg trenger.. Har du teppelister? De to lange kantlistene inni. Har du denne kanten på dashboardet? NR 10 på bildet. Merk deg at denne tegningen er fra en sedan, coupe kanten er litt annerledes i utforming
tveitenperformance Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 har den ja men håpte å selge den sammen med resten av dasj gulvlister er grå som er lakket svarte
Jokkke Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Okei, så deksel under ratt er IKKE solgt, men det er grått? Hvis det er svart så tar jeg det.. Skulle gjerne hatt den kanten altså.. Noe du absolutt ikke vil selge? Blir ikke vanskeligere å selge dashboardet uten den for å si det sånn Du kan evt få min gamle i blå i retur eller noe hvis det virkelig er krise.. Vil helst ha gulvlister som er original farget svart, hvis du skjønner..
justic Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Er det skinninteriør i bilen? Hva skal du ha for bremsekraftforsterkeren?? Og har du grøft (tåkelys) foran?
tveitenperformance Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 skal ha 250kr for bremsekraft forsterker å har skin baksete men ikkje noe mer har ikkje tåkelys
tveitenperformance Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 ser helst at ting blir hentet da det kan ta lang tid før jeg får sendt noe
tveitenperformance Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 har nå igjen bagasjeluke svart dasjbord svart gulvteppe rustfrie dører orginal ratt med airbag m3 baklykter må vekk nå før bilen går på skroten alt selges billig har også komplett takluke kassett med motor vindusvikser motor alt av reele og masse masse meir bare å spør
jibz Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Har du rattsnellen som vist på dette bilde NR 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå