Kjexx Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Gir bort grått dasjbord, en del ac greier ikke kompressor, det er en del deler som jeg ikke har noe sted å gjøre av. De ryker på bålet om ingen vil ha det. Er nesten best å komme å se, husker ikke alt...
BilBruker Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Hei, kunne du ha laget en liten liste over deler? Bor i Hønefoss, men tar ikke turen for ingenting Har en E30 som får E36 motor, så er eventuelt ute etter deler som passer/kan modifiseres til å passe denne.
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Hei, kunne du ha laget en liten liste over deler? Bor i Hønefoss, men tar ikke turen for ingenting Har en E30 som får E36 motor, så er eventuelt ute etter deler som passer/kan modifiseres til å passe denne. Vet ikke hva du er ute etter jeg..
LarsBMW Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Har du ac kondensor henter jeg gjerne den! Det er den "radiatoren" foran radiatoren til kjølevannet. Svar gjerne på PM
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Det tror jeg ja, om det er den svarte motor vifta satt på..
Lille_Monita Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Har du noen clutch liggende eller? Min begynner å bli ganske gåen
Kjexx Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Nei Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå