AlXz Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Har planer om å montere turbo på en M50B25 vanos motor. Noen som har noe anbefalinger eller tips her? Tenkte i første omgang helt orginal motor (ikke bytte toppakning el noe) * 0,5bar lade trykk ? * Chip til motorstyringen (evt billig datasprut? Noen forslag evt noen som har brukt??=)) Har grenrør (bunnmontert turbo), turbo, ic, trykkrør, div olje slanger Mangler bunnpanne/oljeretur, oljetilførsel til turbo, bredbåndslambda og mulig ekstern wg? Bør jeg ha ekstern WG for å få trykket ned på 0,5bar ? Eller hvordan oppsett bør man ha med dyser og slikt ? Progressiv BTR ? Slipper LMM ved datasprut ? Takker! =)
Ollie78 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Har ett billig datasprut til deg, husker ikke helt merke. Men den fulgte med til min E36 som hadde M50B25/vanos med turbo. Har lagt ubrukt i noen år, tegning fulgte det med og. Har og høyre motorfeste til deg siden du skal ha bakmontert turbo.
AlXz Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Finn ut hva det er da? Gjerne noe bilder også om det ikke er vanskelig å få til? Pris på motorfestet? Pris på sprutet?
Ollie78 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Finn ut hva det er da? Gjerne noe bilder også om det ikke er vanskelig å få til? Pris på motorfestet? Pris på sprutet? Skal nok finne ut av det og få tatt noen bilder, må bare komme meg hjem fra havet først Pris må jeg nesten sjekke litt først.
Joachim_M5 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 PPF har Vipec Pnp til den motoren, skulle jeg LETT valgt foran alt annet...
jpse36 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 du har oljetilførsel til turboen hvis du skal bruke fra kittet du kjøpte av meg. har også bredbåndslambda du kan låne
AlXz Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Okei, takker Noen som har noe mening om hvordan jeg skal få ladetrykket på 0,5? Bunnmontert el toppmontert turbo? Inter/ekstern WG ? Dyser? Noen som har brukt datasprut til grei pris ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå