Dirty Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hei skal bytte ut catchtanken på banebilen til en større en, MEN prøvde å finne reglene for lisensierte biler, men finner det ikke så ja det jeg egentlig lurer på, hvor stor må den være på en 2.7l motor ? sånn at det blir etter reglene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 bilsportboken har alt du trenger å vite, den kan bestilles gratis på bilsport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 bilsportboken har alt du trenger å vite, den kan bestilles gratis på bilsport.no ja har den hjemme, men sitter på jobb og tenkte å bestille inn litt gromdeler til e30n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 J. OljeoppsamlerAlle biler som har åpen veivhusventilasjon skal ha oljeoppsamler. Den skal ha volum på min. 2 liter for biler opp til 2000 cm3 og min. 3 liter for biler med motorvolum over 2000 cm³. Oljeoppsamleren skal være av hard plast eller metall, med gjennomsiktig nivårør utvendig, og alle slanger skal være festet til den ved hjelp av slangeklemmer. Oppsamleren skal aldri inneholde olje før start og skal sitte i motorrom. http://bilsport.no/uploads/307_teknisk_ ... b_2011.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 flott takk 3liter steike blir trangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå