Farrukh M Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Har planer om å bytte min E39 Traktorratt med noe litt mer normal. Jeg har planer om e39 m5/m3 ratt men fikk vite at den passer ikke rett på. noen som vet hvilken deler jeg trenger for å få den monter? Takker alle på forhånd.
Sjøbuse Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 om du kjøper M5 ratt fra før 99 model så passer de rett på.
Farrukh M Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Jeg vet den passer rett på men facelift m5 ratt er litt mindre og gir bilen moderne preg.
S.Hafsmo Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 etter 3/99 (?) er det dual stage airbag, og generelt mye mere jobb for å få elektronikken til å fungere korrekt.
Sjøbuse Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 skal du ha på facelift ratt så må du kappe litt i rattet. Og koble om litt airbag ledninger.
S.Hafsmo Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 men vil airbag fungere? eller får man bare Hi-speed airbag delen?
Sjøbuse Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 vet ikke. jeg hadde nok ikke tatt noen kjangs. men vet en her på forumet har gjort det. airbagen har ikke gått av pga feil såvidt jeg vet. men han har vel heller ikke kræsja og funnet ut om det virker som det skal viewtopic.php?f=1&t=151358&start=30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå