Baadsvik Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hei, Jeg kjøpte noe lignende denne for en stund siden hos bilradiospesialisten. Jeg har harman kardon anlegg i bilen, så det monteringen gikk ikke helt etter planen, men jeg fikk fiksa det. Men for å høre ting som spilles via AUX, så må jeg komme meg inn på disc changer på CD spilleren og velge disc 1. Problemet er at jeg kommer meg ikke inn på disc changer i det hele tatt. Han som jobber på bilradiospesialisten skal ha 1200 kroner for montering, og dette var ifølge han "niceprice" siden han var i godt humør den dagen. Noen som kan hjelpe? Er pisselei LMFAO, Pit bull, Akon og what not på radion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 orginal cd shifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baadsvik Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 http://www.bavariansoundwerks.com/image ... 636_fs.jpg Har denne. Må nevnes at jeg ikke har disc changer, men av hva jeg har hørt, så skal det gå ann å velge disc changer. En kompis av meg klarer det, han har heller ikke disc changer. Samme CD spilleren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 hmm, kan du ikke spørre han da? ikke sikkert din lydkilde gir samme signaler som disc changer støtter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baadsvik Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Han var med å monterte Betalte 1200kr for driten, så vil få den til å virke. Har klippa ledninger å greier, så den kan ikke leveres tilbake heller. Har du noen tips til en billig AUX løsning til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 viewtopic.php?f=10&t=203723 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå