knaevra Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har en BMW E-39. 523 fra 1999. Virker som det er et musikksystem som heter Business et eller annet. Ligger en forsterker bak ved siden av CD-skifteren. Denne forsterkeren har jeg fått beskjed om er fuktighetsskadet. Noen som har en sånn, eller kan hjelpe meg litt?? Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic og flyttet tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Om du ikke skal selge bilen, så får du nok ikke hjelp her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaevra Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Om du ikke skal selge bilen, så får du nok ikke hjelp her. Jeg skal jo selge bilen, men vil ha den ordentlig først. Hvorfor skulle det være lettere å få hjelp om jeg skal selge bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Fordi du la ut tråden under "biler selges". Men nå har raymond flyttet den til rett plass:) så nå får du nok hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Vanskelig å hjelpe uten å vite mer om skaden. Hvem sa den var fuktskadet, og fikk du vite mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå