336mik Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Lufter salg av min 525 ixt. Bilen har gått ca 330k,er diamant svart,har skinninteriør,og er et prosjekt/opppussings objekt. Motor koker relativt fort,så regner med topp/topp pakning er havarert. Bilen er velbrukt,har noe rust,og er ingen perle før øyet,men fungerte helt greit til en vannslange hoppet av så bilen kokte. Noen modifikasjoner i drivverk er gjort,hvor man manuelt kan aktivere senter diff,og/eller sperre bakdiff.Bilen er nok mest bruktbar til delebil,prosjekt eller lekebil. Står på den nye sommerdekk som kun har gått 1 mnd. Har skiltene liggende,og årsavgift er betalt. Bilen er eu-godkjent til mars 2012. Pris rundt 10K/bud Pris justert siden jeg helst vil bli kvitt denne før nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Bilder av denne saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Bonus bilde fra vålerbanen høsten 2009 drifte-heat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Ingen som har lyst på,eller ork til å handle seg en 4x4 før vinter`n?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Setter ned prisen litt,siden jeg vil bli kvitt denne før nyttår,og dermed slippe å levere inn skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Siste pris er 10000kr. Dette er siste pris,får jeg ikke dette for den,så blir den i mitt eie,og enten et prosjekt,eller avlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Få den hjem til meg i møre og romsdal og du får 10000 av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Solgt ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå