e34oze Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Etter mye om og men, og lysten på ny bil siger sakte men sikkert innpå meg, så har jeg bestemt meg for og selge gliset mitt. Bilen ble kjøpt i sommer,og hadde ikke vert i bruk på 2 år før det. Jeg fikset bilen opp,og Eu godkjendte den nå før 2 måner siden. Motoren gjekk til helvette før 4-5uker siden,og har stått uten motor siden, og jeg har innsett at jeg ikke har tid eller rom for og bytte den! Det står M-tech felger på bilen,med helt nye sommerdekk til en verdi av 4000kr. M5 vinge M5 interiør M5 bremser fremme M5 fjører rundt om hele Justerbare Spax dempere bake* M5 forstilling M5 front M5 lykter bak Ny hattehylle som ser meget bra ut Koblet opp automatiske grøftlys Bilen er Grå metallic. Bilder kommer etterpå når jeg får tatt dem. Bilen selges hel eller i deler,og bud mottas! Ikke gidd og kom med skambud,da beholder jeg heller bilen selv. Mvh Robert - 93042239 (helst sms) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Glømte og skrive km stand, den er 255 000km om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Har igrunnen ikke tenkt noe særlig pris det er mye bra deler på den,og nermeste rust du finner er litt på bakluka. Uten om det er bilen meget bra. Mangler hanskerom og. Bare bjund og by en plass under 12 er bare og glemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Inbytte kan vere aktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Hvor står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Hareid, møre og romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Godkjent ombygd? Har den gått med 3.6 eller 3.8? Hva slags interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Bilen var på vei til og bli ombygget til M5 engang,men ble ikke noe av.. Så motor er en 2liter! å den blir hivd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Bump. Har 4stk M5 dørpaneler og Moderatoredit (R Andersen); Vi tillater ikke "bumping" av tråder når den allerede er på første siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Hvor mye for m5 frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Pris? Innbytte i 525 turbo int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå