Blokkis Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Hei! Har nettopp kjøpt meg en Bmw E30 325I (prosjekt bil, kommer tråd litt senere her, må få litt ting på plass først) Var ute å kjørte en tur med den nå, og den fungerte greit, helt til jeg brått skulle sette den på tomgang, da stopper den og alt av lamper osv i dash slokner. Så skrur jeg av og på tenning og da fungerer lys og vifter og alt som det skal men starteren står bare å klikker, og er ikke antydning til å dra rundt engang. Er det muligens starteren som har tatt kvelden? Mvh Tor-Arne
Magnum 310 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Tror du først og fremst skal sjekke hvor mye strøm du har på batteriet.
Blokkis Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Virker som jeg har nok, siden vifte og lys og alt fungerer som det skal, men klart. Er jo verdt å ta en titt
Magnum 310 Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Startmotoren trenger mye strøm vettu. Går ikke så mye til lys. Var en tanke, siden innslaget slår inn, men starteren ikke går rundt. Du kan også måle hvor mange volt som kommer til starteren, men da trenger du noen som kan vri på nøkkelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå