Tor-Einar93 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 har ein del preface e30 deler til salgs.. m20b23 motor, med gir/ledningsnett og hjerne simons effektannlegg til 6er. el.vindu el.takluke el.speil 320speedo bakluke, med komplett verktøysett. dører til coupe.. gs baklykter, svarte. orginal ratt, 2 forskjellige typer. alt av ruter til coupe. panser org. eksos m3 gulvteppe m3 hattehylle med org høytalere har nok meir og, så spør om du treng nåke. Mvh Tor-Einar Tysseland kan også nåes på 99 32 29 90.
zmikkey Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Mye for el vindu og el takluke? Er vinduene til 2 dørs? Er alt komplett?
Tor-Einar93 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 kom med bud, men ga 1000kr for berre el.takluka og 500 for kun ein vindusheis med motor. så gir det ikkje bort.. alt av deler kommer ifrå 86mod 2dørs alt er komplett på el.takluka. el.vinduene der må du koble opp ledninger ifrå el.motor og til bryter og strøm.. ellers er alt plug and play. skruer og alt følger med til el.takluka. Mvh Tor-Einar
Ole Andreas Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 er det mulig å kjøpe ET lykte glass av deg? uten å måtte kjøpe helle lykten...
Torolav933 Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 du får ikkje selge elvindu og eltakluke til andre enn meg, da har me snakka om
mattis Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Er de originale baklyktene ok.Er interressert i dem.
Tor-Einar93 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Markus E30 skrev: Bilder? ka vil du ha bilder av? kan prøve å få lagt ut noen bilder her imorgen, men er ikkje så veldig flink på dette her datagreiene så... men er ein racer på å sende bilder på mobilen om det er til hjelp
Tor-Einar93 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Ole Andreas skrev: er det mulig å kjøpe ET lykte glass av deg? uten å måtte kjøpe helle lykten... kan sjå ka eg får til, samme hvilket glass det er?
Tor-Einar93 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Torolav933 skrev: du får ikkje selge elvindu og eltakluke til andre enn meg, da har me snakka om då må du opp med penga, tor olav, er ett par som er intr..
Tor-Einar93 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 mattis skrev: Er de originale baklyktene ok.Er interressert i dem. har allerede ein som er intr i dei, men har ikkje fått svar på mld ifrå han.. lyktene er heile og fine ja, har du ett nr så kan du få ett bilde av di
Tor-Einar93 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Markus E30 skrev: Effekt anlegg og dørtrekk takk 48217567 den er grei, bilder kommer iløpet av morgendagen
Ole Andreas Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Tor-Einar93 skrev: Ole Andreas skrev: er det mulig å kjøpe ET lykte glass av deg? uten å måtte kjøpe helle lykten... kan sjå ka eg får til, samme hvilket glass det er? altså det må jo være e30 glass å de må være gjenomsiktig uten sot eller noe sånt. samma om det e hella eller noe jalla drit:P så lenge det passer å ser orginalt ut
Tor-Einar93 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Ole Andreas skrev: Tor-Einar93 skrev: Ole Andreas skrev: er det mulig å kjøpe ET lykte glass av deg? uten å måtte kjøpe helle lykten... kan sjå ka eg får til, samme hvilket glass det er? altså det må jo være e30 glass å de må være gjenomsiktig uten sot eller noe sånt. samma om det e hella eller noe jalla drit:P så lenge det passer å ser orginalt ut då kan eg sikkert få til og ordne noe ja kan vell ikkje være så vanskeligt å få det av.. berre til å gi ein lyd når du vil hente det, eller skal det sendes til bergen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå