Hankook Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Hei. Som Topic sier finner jeg ikke Chassinummeret på bilen. Dette gjelder en impotert 325ia cab 95mod. På dempertornet førerside finner jeg kun klisterlappen med fargekode. På Dempertornet passasjerside finner jeg ingenting, men på innsiden av skjermen, (mellom dempertorn og skjerm) finner jeg denne platen der det står understellsnummeret på. Jeg skal på Statens vegvesen med denne bilen for godkjenning av senkesett, og da er dette viktig. Håper på litt hjelp her. Er denne platen som er poppnaglet på skjermen nok?
Ullsokk Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Se under ruta foran. Mulig du må ta vekk plastikken.
Hankook Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Takk for svar. Leste her en plass at det skulle stå på dempertornet. Sto under frontruta på passasjersiden.
Random Hero Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Får håpe cab'en går glatt igjennom godkjenningen. Er litt spent, for tenkte jo som sagt å gjøre dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå