Ole Andreas Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 klarte å knuse det enne lykte glasset mitt i går når vi satt på angel eyes, trenger lykte glass så kjapt som mulig send pm! vis det e noen som har ccfl angel eyes som de ikke bruker så kunne jeg tenke meg å kjøpe det! det enne hadde knust lys stoff rør når jeg fikk det
HypeTraxX Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Jeg har orginale E30 lykter liggenes hvis det var det du trengte?
Ole Andreas Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 akurat det eg trenger hva skal du ha for et glass?
HypeTraxX Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Da tar man jo hull på et sett med lykter, så jeg vil ha det samme som et sett. Ikke allverden, men 300kr + frakt
Ole Andreas Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Da tar man jo hull på et sett med lykter, så jeg vil ha det samme som et sett. Ikke allverden, men 300kr + frakt i see... nei for eg trenger jo ikkje helle lykten skal høre oppe på gs først ka de skal ha for bare 1 glass
Ole Andreas Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 fått takk i no men takk for tilbudene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå