Gjest Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Har liggende to støtfangere som jeg tenkte å få solgt. De er helt nye og pakket i org. emballasje. Dette er den dyreste utgaven av kopifanger til BMW E36, det som skiller seg fra de andre er : - Perfekt passform - Alt av løse lister følger med, og er kompatible med originale lister og deler - Ferdig grunnet, kan i prinsippet lakkes direkte uten noe forbehandling - Løs leppe Passer til alle BMW E36...! Pris: 2090,- inkludert porto
Gjest Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Har også tåkelykter, sotet variant til salgs for 690,- Ser slik ut: Levert fra JOM til kanonpris. Her får du også brakett til å feste lyktene.. Enkle å installere og gir deg perfekt look på bilen:)
dannyboy92 Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Får du montert M-tech luftekanaler på disse? Og er dette noe du kommer til å selge mer av? Eller bare disse 2?
Gjest Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Kommer nettside på nyåret, selger bare litt som jeg har liggende akkurat nå Du kan fint montere m-tech luftekanaler på denne fangeren, så lenge det hadde passet på en org. fanger.
dannyboy92 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Jeg vil ha ett sett med både fanger og tåkelys senere, men blir vell ikke før nettbutikken din har åpnet Edit: Ser du har mye snacks på linken, så jeg storhandler senere
Gjest Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Det er jo helt strålende:) Vi kommer til å få inn mye mer også - og kan skaffe alt, også reservedeler.
Gjest Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Flere fangere på lager! Gratis frakt i desember!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå