Gå til innhold

E28 vurderes solgt. MÅ BORT INNEN 2012, bud over 12 000 !

Concep
 Share

Anbefalte innlegg

Morn, vurderer nå salg av e28'n min da jeg synes den er for bra til å brukes som bruksbil i vinter.

1987 518i

Den er meget pen til å ha original lakk fra 87, noe skavanker er det jo.

VELDIG lite rust, kun noe rustbobler på panseret og en liten 1x1cm på takluke.

Kanaler er originale og er så og si rustfrie, kun skader fra feil bruk av jekk.

Interiøret er meget pent. Det er satt inn en sportstol på førersiden, med den vanlige slitasjen ved inn og utstigning av bilen. Dog er trekket på baksiden av pasasjerstolen bortevekk, men ikke vanskelig å skaffe.

Bilen er original shadowline, men en baklykt ble knust så den har nå en shadowline lykt, og en vanlig chrome !

Har akkurat blitt byttet bremserør og støtdempere rundt om, og bremsecaliperer rundt om er smørt opp, grunnet eu kontroll. calipperen som ble smørt opp har dog hengt seg igjen og må overhales eller byttes. gjøres dette er den eu ok da resten av mangellappen er utbedret !

Motor, girkasse og driverk fungerer ypperlig, spessielt drivverket er MEGET tight og fint.

M10 motoren tikker som vanlig, men dog ikke mer en normalt. Alle 5 gir fungerer fint.

Ett meget fint eksemplar av en e28 som jeg ønsker å se på veien i mange år fremover !

noen dårlige bilder :

IMG_0213.jpg

IMG_0205-Kopi.jpg

IMG_0205.jpg

IMG_0206.jpg

IMG_0207.jpg

IMG_0208.jpg

IMG_0209.jpg

IMG_0210.jpg

IMG_0211.jpg

IMG_0212.jpg

Kan byttes i bil som det er OK å bruke i vinter. Dog kun bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det, er jo en fin bil ! Er jo langt fra strøken, men tatt alder i betraktning vill jeg si dette er ett GODT eksemplar av en e28 ! Hadde den vært i mint condition ville jo og pris vært en helt annet enn det jeg vill ha for den.

Noen flere bilder :D

IMG_0215.jpg

IMG_0216.jpg

IMG_0218.jpg

IMG_0219.jpg

IMG_0220.jpg

IMG_0221.jpg

IMG_0222.jpg

IMG_0223.jpg

IMG_0225.jpg

IMG_0226.jpg

IMG_0227.jpg

IMG_0229.jpg

IMG_0230.jpg

IMG_0233.jpg

IMG_0237-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 20k. Hva den lå ute til driter jeg i, det var ikke 10k jeg betalte for den, bare så det er sagt. Og ja jeg kjøpte den av han som la den ut til 10 ved HURTIG avgjørelse. Synd for dem som ikke kjøpte den da, BLA meg. det var dog uten M5 felger, og dårlige støtdempere rund baut. Dette er nå byttet.

Jeg beholder den bare om jeg ikke får prisforlangende, for 20K er den lett verdt.

Folk betaler 20k for ett vrak av en e30. En fin e28 er verdt MYE mer enn det i mine øyne.

Men som sagt skriver jeg 20k +- Jeg har lagt 18500 i bilen, så 17 500 er NEDRE grense :)

Jeg hadde håpet noen ville ha denne da jeg syns det er for ille å bruke den på vinteren, og da den per dags dato er den eneste bilen jeg har, så MÅ den jo bli brukt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Står her enda !

Ikke fått tatt den til eu kontroll, da den ene bremsecalipperen forran venstre side må byttes/overhales, Glideboltene sitter og vill ikke slippe skikkelig tilbake. Jeg har ikke råd til å fikse dette.

MYE som er byttet i understellet. Det meste av foringer, kule ledd osv. Mangel lapp medfølger, og alt er utbedret med unntak av denne calipperen som henger.

MÅ bort innen nyttår !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...