Tuborgs Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 OBS har satt bilen på vent da jeg har hatt flere som er interisert i bilen, kan være den drar til helgen som kommer. Har seg slik at bilen min ikke er praktisk i det hele tatt og egner seg ikke som bruksbil og sjekker da interessen for denne 325ix 1986Mod 180000Km Møre og romsdal Ørsta Pris? 25-30k+? Evt bud Bilen har vært topp den tid jeg har hatt den, har nylig skiftet olje og oljefilter fra gs samt kjøpt ny påtte som er så som så festet, noe arbeid gjenstår med litt frieksos. - med bilen kjente feil og mangler: mangler høyre vipperute, har selve glasset men opphenget er gått i stykker, se bilde. ( Ny vipperute bestilt ) Vifte funker kun på 4 ( deler medflølger ) Hovudsylinder til clutchen må byttes ( ingen stor jobb,Ny hovedsylinder bestilt ) Grøftlys har sluttet og lyse, har ikke sett på det enda men regner med at det bare er noe lite. kunne trenge nytt teppe men ikke noe must Bilen er meget fri for rust! bilen har vært i eie med flere her på forumet som har tatt godt vare på bilen blant annet meg selv. har gjort noe rust arbeid selv inne i bilen og bagasjerom, slipt ned, grunnet og lakert og er klar for montering igjen snart. har noen bilder av hvordan det såg ut, har ikke tatt bilder av jobben etter på, men kan tas om ønskelig. + med bilen Lav Km stand med regelmessig oljeskift bytting av slitedeler samt godt vedlikehold Ny radiator for ikke så lenge siden 95% rustfri Ny eksospotte Fin i lakken ( trenger en polering ) Står i Cobra sportsstoler ( Orginale kan medfølge ) 3 eller så var det 4 kasser med deler. har både hjerne og ledningsnett til bilen ( tror det er komplett ) Det var det jeg kom på i farta, om dere lurer på noe så er det bare og spørr. om jeg utretter feilene selv vil prisen øke, men vil høre om noen er interisert i bilen da jeg ikke har mye tid eller spessielt lyst og skru mer bil legger ved 2 små prosjekt tråder så dere kan se litt hva som er blitt gjort med bilen før mitt eie. om dere lurer på noe ta kontakt! Kyrre_andre91@hotmail.com Mobil: 97093010 send hels melding så kan evt jeg ringe når det måtte passe. Pm såklart! Prosjekt tråd 1: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... +e30+325ix Prosjekt tråd 2: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=165493 bilen har stått mye inne rett bak der den er parkert nå i en løde ikke mye bilde av bilen men var digg og kjøre bil på en slik dag som skrevet har jeg vinduet, men hengslene er ikke helt i toppform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 har vært en del interiserte til nå, jeg kommer sikkert ikke til og svare på bimmers før søndag eller mandag så folk vet det, så send melding eller ring om du vil nå tak i meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 er bilen kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 ja / nei ? man kan jo kjøre den og "tvinge" bilen i gir uten clutch men er jo ikke akuratt anbefalt vil jeg tro. om bilen ikke skal langt kan jeg prøve og sveise litt , men det kommer nok til og knekke av igjen. I neste uke får jeg nytt hovedsylinder, om jeg skifter ut den er bilen fult kjørbar er bilen kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 ja / nei ? man kan jo kjøre den og "tvinge" bilen i gir uten clutch men er jo ikke akuratt anbefalt vil jeg tro. om bilen ikke skal langt kan jeg prøve og sveise litt , men det kommer nok til og knekke av igjen. I neste uke får jeg nytt hovedsylinder, om jeg skifter ut den er bilen fult kjørbarer bilen kjørbar? okei, bor i bergen å på jakt etter ny bil, å likte godt E30'en din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 bare og ta kontakt om du er videre interisert kommer til og gjøre litt mer jobb på bilen til uka som kommer, så kommer til og holde posten oppdatert. Dette er en bil med mye potensiale bare man fikser de små feilene! skulle gjerne beholt bilen selv, men vil ha nyere og større bil. Om jeg kunne eie 2 biler hadde jeg aldrig kvittet meg med den, + den er jo SUPER på vinterføre ja / nei ? man kan jo kjøre den og "tvinge" bilen i gir uten clutch men er jo ikke akuratt anbefalt vil jeg tro. om bilen ikke skal langt kan jeg prøve og sveise litt , men det kommer nok til og knekke av igjen. I neste uke får jeg nytt hovedsylinder, om jeg skifter ut den er bilen fult kjørbarer bilen kjørbar? okei, bor i bergen å på jakt etter ny bil, å likte godt E30'en din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 er egentlig veldig interessert i bilen din men kommer jo litt an på hva du forlanger for bilen når du har gjort den evt. kjørbar igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 og bare gjøre den kjørbar, eller og kjøre den kjørbar "for ever" ? er egentlig veldig interessert i bilen din men kommer jo litt an på hva du forlanger for bilen når du har gjort den evt. kjørbar igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 og bare gjøre den kjørbar, eller og kjøre den kjørbar "for ever" ? er egentlig veldig interessert i bilen din men kommer jo litt an på hva du forlanger for bilen når du har gjort den evt. kjørbar igjen sånn at eg kunne kjørt den hjem evt å helst flyttes rundt til den er fiksett skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Da får jeg se hva jeg kan gjøre, vet ikke om jeg kan fikse den med "garanti" for at du kommer deg hjem blir litt kjipt om du skulle stå fast på veg hjem til bergen, men nå har det seg slik at min bror kjører ofte til bergen med lastebil, om han ikke har last kan jeg jo spørr om han kan frakte bilen til bergenområdet om det kunne være av interesse? og bare gjøre den kjørbar, eller og kjøre den kjørbar "for ever" ? er egentlig veldig interessert i bilen din men kommer jo litt an på hva du forlanger for bilen når du har gjort den evt. kjørbar igjen sånn at eg kunne kjørt den hjem evt å helst flyttes rundt til den er fiksett skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg