Hovet Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Hei, Jeg har en BMW E46 1998 mod, 320i. Er ikke fornøyd med interiøret i det hele tatt, alt er beige. Taket er beige, setene, dørene osv. Og med sånne mørkt trefargede detaljer. Har lyst å bytte alt samma ut med svart, skinn, tøy eventuelt. Noen som vet hvordan dette er å gjøre, hvor mye det koster osv?
KalleCow Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Jeg vet at ineriør listene rundt inni bilen koster flesk. Mener på GS koster det rundt 5000kr for nye interiør lister. Og det er utenom den som her på rattet (om du har på tattet). vurderte selv og bytte lister til jeg så prisen. Var ikke verd det. Men jeg tror du kan få det biligere på ebay. Bytte innmaten i dørene er ikke vanskelig. Bare noen tox struer og masse klipps. Men er usikker hvor mye en hel slik del koster. Håper noe av dette kunne hjelpe deg.
Random Hero Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 lister er nok billigere på schmiedmann og koed enn gs'en. Men stort sett alt er festet med klips så er bare til å være litt forsiktig å dra litt om gangen så løsner det meste. Dørene er det noen skruer, som i håndtak og høytalere kanskje, ellers klips. Baksetet er enkelt å få ut, bare drar det rett opp, ryggen er sikkert festet med en skrue i hver side så tar du av hodestøttene deretter dytter du seteryggen litt opp. Taket er jeg usikker på. men sikker ikke så altfor vanskelig, får prøve deg litt frem der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå