Danielen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Det har kommet i det sista da jeg vrir om nøylen 1. hakk på tenninga, så kommer det en liten lyd, "pling" bare en gang, nesten sånn som du har lysbryteren på når du åpner døra så kommer det en varsel lyd som regel, men ikke lik eller like lang lyd men bare en gang, irriterte meg litt da det har kommet plutselig. er en 93` E34 takk får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekka Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Det er ikke at temperaturen er under 4°C da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 hehe jo når du seie det så er det i det siste temperaturen har vært mellom 0.5-4 grader, varsler den om det og asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekka Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Hehe! Ja, i tillegg blinker temperaturviseren i kjørecomputeren hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 det såg jeg på min og at det blinket:) jaja, men takk får info hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå