Bikerider Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Har en E34 touring som fylles med vann under setene på høyre side. Er det et problem som går igjen på dette karesoriet? Noen som har tips om hvor det kan komme inn? Har takuke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFrik Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Hadde liknande problem då eg vaska bilen min under, sjeka at dreneringsproppa under dørken er skikkeleg festa / tett. Kan være lurt og tette med litt sikafleks eller liknande Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikerider Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Har en E34 touring som fylles med vann under setene på høyre side. Er det et problem som går igjen på dette karesoriet? Noen som har tips om hvor det kan komme inn? Har takuke. Hadde liknande problem då eg vaska bilen min under, sjeka at dreneringsproppa under dørken er skikkeleg festa / tett. Kan være lurt og tette med litt sikafleks eller liknande Oki, tak for tipset, men tviler på det er dette som er problemet med min da den ble fylt med vann når den ikke ble brukt, alså kommer vannet ovenfra og inn.(rett meg viss jeg misforsto deg!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFrik Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Ville sjekka dreneringane til takluka, kan være tette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Sjekk takluka som BmwFrik over skriver, eller dørpakkningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniak Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Ta med bilen inn i en vaskehall å få en til å sitte inne i bilen med en lommelykt og se etter hvor det kommer inn vann. Har selv gjort dette, og da var det dørpakningene som måtte byttes, sprut vann på samme sted i 5 minutter, så renner det nok etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikerider Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 takk for mange tips Ene dreneringskanalen på takluka var tett så håper denne var problemet. Holder nå på og tørke bilen helt opp for deretter å se om det blir vått på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Er taklukepakninga morken så lekker det der selv om dreneringskanalene fnnker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå