Gjest Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Sedan,96 mod, turbo ic,starter og går, men bør mont data sprut. Må på eu, års avg bet.19" acs hjul, coilovers. Er kjørbar, men Ikke 100%. Må ha data sprut eller få mappet org ecu. Bobler og er lei før 3-3500 rpm. Lei å starte. Går bra. meget pen i karr. Dette må da vere gi bort pris? Slitne slike gubbe kjørte går jo for 50..
Gjest Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 31 sånn den er, eller 27 uten felger og batteri.30 met. felger met uten batteri. Sitter spell nytt 2000 kroners 110amp der..
jarle_tr Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 Denne er til salgs igjen. Har ikke fått tid eller rå til å gjøre noe med den. Selges for 28.000 eller byttes i en bil som er i orden og er eu godkjent.
jarle_tr Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Det er i hovedsak å få den til å få riktig med bensin. Må få chippa/omprogramert hjernen (husker ikke hva det kalles). Det er nok litt annet småtteri og. Nå har den stått en god stund så det er rust på skivene ihvertfall, men ellers virker den ganske ålreit.
jarle_tr Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Går for 21.000 hvis noen henter den snarest. Dette er ferdig prutet:)
jarle_tr Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Lurer på å beholde den allikevel. Er jo et par som har kjøpt den alt. Jeg mangler bare penger og de mangler bilen. Flytta den i går å da tenkte jeg at den her vil jeg ikke helt selge. Det kommer en på torsdag som skal ha den, men vi får nå se om det dukker opp noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå