Gå til innhold

noen som kjenner til SPZ bil?

Hawkon88
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg handlet min forrige BMW der, utrolig fornøyd! Tok fly fra Oslo til Bergen for å hente bilen usett, fikk beskrivelse av hver minste "feil" på bilen over tlf, og de var ærlige. Var så og si strøken som jeg ble fortalt på telefonen og fikk prisavslag siden den manglet vinterhjul.. Skulle ta taxi fra flyplassen til SPZ bil som holdt til på et industriområde på askøy, fikk en fersk taxisjåfør som var en av våre nyeste landsmenn som så vidt snakket norsk og var totalt ukjent i Bergen.... Han kjørte som en høne uten hode rundt omkring uten å finne veien (GPS'en hans fant ikke adressen), så endte med at jeg måtte be om å bli sluppet av da takstameteret bevegde seg over 550 kr (klagde til taxiselskapet og fikk igjen 500 kr). Ringte SPZ og fortalte situasjonen, viste seg at jeg var 10 minutter unna ca, så en fra SPZ kom å hentet meg i en Porsche ;)

Var der i ca 1 time, prøvekjørte og gikk gjennom bilen med han før jeg kunne kjøre avgårde! De fikset finansiering og alt på timen :)

Terningkast 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en '98 A3 1.8t hos de i februar i år. Veldig fornøyd, fikk med noen måneders bruktbilgaranti, og den var det ikke noe problem å bruke. Ringte to ganger og forklarte problemer med bilen, fikk beskjed om å bare sette den på verksted på askøy så skulle de ordne det. En kompis handlet en 120d der på fredag faktisk!

Seriøse folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...