Gå til innhold

Div rask (xbox, ps2, pop-anlegg, dataskjerm, prosessor osb)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvitte meg med litt rask hjemme, kan jo hende noen vil gi noen kroner for det.

Xbox dønn original, verken chippet eller montert turbo. Følger med Americas Army og Project Gotham Racing, er vel ca eneste spillene jeg kommer på i farten, men tror jeg har flere også. Passer fint inn i garasjen blant andre store ting! 200kr ved henting, frakt blir vel litt ukurrant, tror den er laget av bly. Men ta kontakt om du er såpass gira på xbox at du er villig til å spandere frakt på den.

JVC MX950 eller noe sånt, blodkurrant popanlegg (for 7-8 år siden). Spiller lyd. 300kr ved henting. Igjen fin å ha i garasjen! I følge klistremerkene på det doble (!) kassettdekket snakker vi hundretalls watt! Plass til 3 cdplater!

PS2 slim med gt4, enthusia (som er bortimot en milliard ganger bedre enn gt4) og noe spill til tror jeg, hugser ikke i forbifarten. 300kr. Fin å ha i bilen kanskje? Om ikke, så kjempefin å ha i garasjen!

Intel Core2Duo E4600 prosessor, funker sikkert fett i en server, mediepc osb. Nymotens spill er den kanskje ikke så glad i. 200kr. Passer dårlig i garasjen som standalone, men sammen med et kabinett og diverse andre komponenter (se under!), så kan den føle seg hjemme der også!

Benq 21" 1680x1050 skjerm, helt kurrant skjerm som funker fett, gikk over til 2x24" full hd, derav byttet. 500kr.

Acer A150 one minipc, første generasjon tror jeg, som kom med win xp. 400 kr. Kan sikkert demontere og lage noe kult i bilen med denne, tror de selger film som man legger over skjermen for å få touchscreen til disse. Ligger ikke xp innpå nå, men selges billig i piratbukta f.eks. Solgt

Kom gjerne med bud! Holder til i Bergen, det greieste er henting!

Edit: Bilde av pop-anlegg:

5az25a0s6lp0s28bxgqo.jpg

Skrevet

Ingen som samler på skrot her inne? Kan kjøpe billig julegave til nevøen du egentlig synst er litt bortskjemt! Tenk trynet hans når han åpner en diger hard pakke og finner ut at det er en gammel xbox fra forrige århundre! Hahahaha!

Tar skambud med godt humør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...