marius.hj Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Har byttet motor fra M50B20 til M50B25. det har vert automat på 2.5en tidligere. så det er en hel haug med ekstra ledninger. Starteren går, men bensinpumpa starter ikke. har prøvd å tvangskjøre bensinpumpa, men den starter alikevell ikke. Noen som har en god ide om hva det er som gjør dette?
kje Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Ledningene som opprinnelig er til automatkassa kan du bare stripse opp under innsuget. Girkassehjernen tar du ut og lar tilkoplingen ligge ved motorstyringen utilkoplet. Fungerer utmerket Fungerer ikke bensinpumpa ved tvangskjøring må den være gåen.
marius.hj Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Jeg fikk tvangskjørt pumpa, men den starta ikke like vell. Men lurer på om det mangler gnist ja. har ikke fått sjekket det ennå. Så får bruke de neste tre ukene på å fundere litt på det mens jeg er på jobb.
marius.hj Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Hvordan er det med EWS ? Har ikke peiling. men begge motorene startet og gikk før de ble demontert. Men får ta en runde på alt elektrisk når jeg kommer meg hjem.
marius.hj Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 manler gnist fant vi ut i kveld,noen som har en ide om hva grunnen kan værr? Er det evt noe som må kobles sammen av lednihsnettet til auyomaten?
JonEldaR Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Sjekk at veivsensor og kamsensor er koblet riktig og ikke byttet om.
marius.hj Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 tror ikke de er problemet. da de ikke har vert rørt sidn motoren sto i dn andre bilen. men skal sjekke d en ekstra gang for å være helt sikker.
Oda Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Har du sjekka om der er strøm til hjerna? Sjekk om der er strøm på pin 41/42 har med tenninga og gjere om ej ikkje huska feil:)
marius.hj Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Skrevet Desember 17, 2011 Har ikke sjekket det ennå, men skal sjekke i morgen. Men tror det er pin 56 som kommer fra tenningslåsen Men takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå