Gå til innhold

E34 starter ikke etter ombygging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har byttet motor fra M50B20 til M50B25. det har vert automat på 2.5en tidligere. så det er en hel haug med ekstra ledninger. Starteren går, men bensinpumpa starter ikke. har prøvd å tvangskjøre bensinpumpa, men den starter alikevell ikke. Noen som har en god ide om hva det er som gjør dette?

Skrevet

Ledningene som opprinnelig er til automatkassa kan du bare stripse opp under innsuget. Girkassehjernen tar du ut og lar tilkoplingen ligge ved motorstyringen utilkoplet. Fungerer utmerket :) Fungerer ikke bensinpumpa ved tvangskjøring må den være gåen.

Skrevet

Jeg fikk tvangskjørt pumpa, men den starta ikke like vell. Men lurer på om det mangler gnist ja. har ikke fått sjekket det ennå. Så får bruke de neste tre ukene på å fundere litt på det mens jeg er på jobb.

Skrevet
Hvordan er det med EWS ?

Har ikke peiling. men begge motorene startet og gikk før de ble demontert. Men får ta en runde på alt elektrisk når jeg kommer meg hjem.

• 1 month later...
Skrevet

Har du sjekka om der er strøm til hjerna? Sjekk om der er strøm på pin 41/42 har med tenninga og gjere om ej ikkje huska feil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...