mcnugget Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Nokon som veit kor eg kan finne papir på dette? Haster litt, så hadde vore fint å få svar ikveld så eg slipper å vente til mandag for å gå på BMW og spør dei. På forhand takk Mvh Joakim
kjellsigvald Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 kan du utdype dette noe bedre, har du reparert noe , skiftet noe? papirer??
mcnugget Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Har hatt av topp og tørnet motor flere ganger i samband med reingjering. Må vel finst en "reset" på alt slik at register, tenning, svinghjuls osv står riktig? Ja altso noko info eg kan printe ut på papir
Ollie78 Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Hadde vel vært en ide og hatt dette klart før du skrudde av toppen
mcnugget Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Neida, toppen måtte av uansett den... litt seint å tenke på det no uansett.. Ingen som har peil?
Ollie78 Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Neida, toppen måtte av uansett den... litt seint å tenke på det no uansett.. Ingen som har peil? Har ikke lest denne artikkelen, litt for seint på en lørdag, men hørtes kjent ut det jeg leste. Kanskje den kan hjelpe : http://pelicanparts.com/bmw/techarticle ... Timing.htm
takaasen Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Nokon som veit kor eg kan finne papir på dette? Haster litt, så hadde vore fint å få svar ikveld så eg slipper å vente til mandag for å gå på BMW og spør dei. På forhand takk Mvh Joakim Du kan ta det på øye mål på kamen ved å bruke noe som er 90 grader. men svinghulet må låses. dette står greit forklart i Haynes 3210 bok, finnes sikker på nette også Du trenger et verktøy som låser kamene og sving hjulet. litt vanskeligt å se men blokka ligger på siden. Du må stappe inn en pinne for å låse svinhjulet Slik ser sette ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå