Titansilber Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Pen og velholdt 2004 525DT selges. Bilen har gått ca 127000 km og har alle servicer utført på BMW merkeverksted. Jeg er andre eier av bilen som ble håndplukket hos BMW forhandler i Tyskland i 2009. Titansilber metallicShadowlineSkinnseterXenonIntegrert telefonPDCCD vekslerRegnsensorAut. avblendbart speil8,5*19" TSW Beyern Mesh / Goodyear assymetric sommer16" orignale BMW felger / Continental vinter Jeg har ikke satt noen pris ennå men er villig til å diskutere dette dersom du finner bilen interessant. Er åpen for rimeligere 6 syl bensin BMW som innbytte. Flere bilder finnes på http://e61.veberg.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 180 tusen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retbergen Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 hei, er interresert. rune.tomren a ramboll.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 180 tusen? 180 tusen er dessverre uaktuelt. Bilen skal erstattes av en nyere (og kjedeligere ) familiebil + en billigere BMW, og den vil eventuelt blit tatt i innbytte ved kjøp av nyere bil. Foreløpig er 180 en god del mindre en det jeg får i innbytte hos en forhandler jeg har vært i kontakt med. Jeg skal ha en diskusjon med noen flere forhandlere før jeg bestemmer noen absolutt minimum pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå