Bmw318is turbo Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 noen som vet hvor man får kjøpt helt nye sånne derre chrome ringer til å ha rundt innstrumeneten i bilen ? rundt turteller bensinmåler ..osv.?? helst en norsk nettside !
Xroban Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Det letteste og billigste er ebay, men det tat en-to uker å få det i posten.
Bmw318is turbo Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 er bare det at jeg trenger det fortest mulig. men om du kan gi meg en nettside som er norsk eller noe så hadde det vært fint men vet du hva det kalles fornoe det derre chrome greiene ???
Xroban Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 På ebay, så koster det ca 107 kr (19USD) for et helt instumentpanel, med alle visers osv. I Norge, så koster det garrantert mye mye mye mere. Det er vel Chrome Speedometer, eller noe i den duren der. Jeg vet ikke om noen norske sider nei.
Bmw318is turbo Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 chrome instrumentlister?? var det jeg mente:P
Xroban Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Anbefaler deg en tur på Ebay jeg får det billig der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå