wheelman Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Endelig er jeg tilbake på forumet med ny bmw Bilen er en 2001 mod 320. importert fra tyskland i 2002 og har hatt en eier i norge før meg. Den har rullet 130000 og komplett servicehefte. Bilen hadde en skade i fronten, og ble bygd opp som facelift. Orginalt er bilen levert med chrompakke, noe som ikke er helt min smak, så jeg har fått lakkert listene langs siden og har planer om å bytte dørhåndtak og lister langs vinduene. Monterte dynavin enhet i går, og er veldig fornøyd med resultatet! en vel verdt interiør oppgradering Videre skal mtech fangere monteres i løpet av vinteren, samt trekke om interiørlistene i grå alcantara. Felgene er 20" Vertini concave. bilder fra verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Gratulerer med flott eksemplar av en BMW ikke minst velkommen i cab klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 takk nå venter vi bare på sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå