Johnny.fjetland Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Hei alle sammen Hver morgen etter at bilen har stått i ro natten over og jeg skal starte bilen så kvitrer den. Lyden går vekk når jeg trør litt på gassen og hvis den står i ro i et par minutter så slutter den. Jeg fitt et tips om at det er vannpumpen som lager lyden og at jeg kunne bruke noe som heter vannpumpe smøring, men det har ikke hjulpet. Er det noen der ute som har noen gode forslag på hva jeg kan gjøre for å få slutt på den irriterende lyden?????
jolly Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Jeg hadde akkurat samme lyden som deg , med samme symptom. Kan være annerledes hos meg , men det var reimene mine som var gåen...Skifta de og lyden forsvant..
Johnny.fjetland Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Hei Jolly Da tror jeg at jeg prøver å skifte reimene. husker du hva du betalte for de og er det vanskelig å bytte den???
mudbug Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Hei JollyDa tror jeg at jeg prøver å skifte reimene. husker du hva du betalte for de og er det vanskelig å bytte den??? Det kan være viskokopling som lager lyd også. Jeg har samme ulyd ved kaldstart. Det er lett å skifte reim. Her er en DIY. http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1284446
Hauso Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 vinterstid så høres e30'en min ut som en katt som maler når jeg starter den og det er er > -10 grader.. Noen som har vært borti det? Den høres kanskje mer ut som en due når jeg tenker meg om!
Kure Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 vinterstid så høres e30'en min ut som en katt som maler når jeg starter den og det er er > -10 grader.. Noen som har vært borti det? Den høres kanskje mer ut som en due når jeg tenker meg om! Jøss..... kjøpt katta i sekken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå